luni, 22 septembrie 2008

Chestii..


Am citit de curand un post legat de 19 things i don't understand, asa ca ideea am preluat-o de la tim urban si am de gand sa o transform intr-una personala, totusi nu chiar cu 19 puncte.
Therefore:
-> nu inteleg de ce oamenii folosesc cuvinte scoase din carti, cuvinte folosite de filozofi, de exemplu "limitarea" sau "constientizarea sinelui", cu toate ca ii consider pe unii dintre acesti oameni (ok doar unu singur) oameni inteligenti nu inteleg de ce simt nevoia sa foloseaasca astfel de cuvinte care, cel putin pe mine nu ma impresioneaza catusi de putin. Cred ca oamenii care vor sa exprime ceva concret si inteligent pot sa o faca folosind cuvinte uzuale si nu folosind cuvinte mari .. chiar nu inteleg

-> nu inteleg cum unii nu pot intelege ca fiecare om are ideile lui proprii despre distractie, viata si servici. Eu de obicei am idei diferite fata de unele dintre cunostintelor mele si asta ajunge sa-mi cauzeze probleme pentru ca ceilalti nu pot intelege ca eu am o alta parere despre un anumit lucru, sunt de asemenea o fire incapatanata asa ca nu o sa cedez prea repede, mai ales daca argumentele sunt bune, dar sunt equally incorecte din punctul meu de vedere (ok recunosc ultima parte nu am cum sa o inteleg decat eu)

-> nu inteleg cum se face ca mi se poate schimba starea doar ascultand o piesa (nu ma plang totusi la asta), asta se intampla doar cand sunt suparata, nervoasa sau frustrata si se transforma intr-o stare normala, sau chiar vesela

-> nu inteleg cum poti sa incepi fiecare discutie cu "tata cunoaste pe cineva care are .... (nush ce naiba chestie grozava)" sau "mama/tata/un prieten zice nu stiu ce despre o anumita chestie", eu consider ca trebuie sa treci parerile altora prin tine si sa vii cu o ipoteza care tie ti se pare ca exprima suma cunostintelor tale despre respectivul subiect, dar amestecata si cu experienta si parerile tale despre subiecte adiacente.. adica parerea ta! da ai auzit dintr-o sursa, daca te intereseaza acel subiect, cauti mai multe articole si sau pareri ca sa poti sa ai si tu o parere proprie si personala, ca e cea corecta sau nu timpul va spune, dar macar este ideea ta si iti poti asuma responsabilitatea pentru ea

-> nu inteleg femeile care stau acasa, nu le-am inteles niciodata, eu stiu ca e o chestie foarte importanta sa iti cresti copii, sa ai grija de casa si ca e greu sa faci toate astea si sa lucrezi dar nu as putea concepe sa ma duc la sot sa-mi dea bani de paine. cum sa treci de la a cere bani la parinti la a cere bani la sot/iubit/sugar daddy. cum poti sa-ti faci din ati gasi un sot cu bani, un scop in viata, sa te simti mandra si realizata pe treaba asta

-> nu inteleg cum poti sa spui ca avortul nu trebuie facut sub nici o scuza, pentru ca asa scrie in Biblie, dar fata ta de 16 ani sa fie insarcinata, ceea ce cred eu ca intra tot sub incidenta uneia din legile bisericii catolice de a nu face sex inainte de casnicie (asta e legata de Sarah Palin, vicepresedintele ales al lui McCain si da.. e unul din chestile care ma macina noaptea inainte de culcare :)) )

pentru seara asta ajung.. zic eu :)

2 comentarii:

Calianu spunea...

Imi place articolul. Dar parca nu sunt 19?

Didi The Wise spunea...

am spus ca nu sunt 19 de la inceput :d.. multumesc ;)